رات میں سونے سے پہلے شہد کھا لیں۔۔۔ اور پھر دیکھیں شہد کے استعمال کے حیرت انگیز کمالات وہ بھی کچھ ہی دِنوں میں

ہم میں سے زیادہ تر لوگ اس بات سے بخوبی واقف ہیں کہ شہد کو نزلہ زکام سے لڑنے اور ہماری جلد کی نمی برقرار رکھنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے، لیکن ہم یہ نہیں جانتے کہ سائنس دان اسے بہت سی دوسری خصوصیات کی وجہ سے بھی سپر فوڈ کہتے ہیں۔

جس کے بارے میں آپ نے کبھی نہیں سنا ہوگا، اگر آپ اسے سونے سے پہلے صرف ایک چائے کا چمچ کھا لیں تو آپ کے جسم میں حیرت انگیز تبدیلیاں ہوں گی کہ آپ بھی حیران ہو جائیں گے۔

وہ تبدیلیاں کیا ہیں چلیں جان لیتے ہیں۔

شہد میں ایک ایسی غذائیت ہوتی ہے جسے ٹریپٹوفن کہا جاتا ہے، یہ آم کے ہارمونز کو آرام فراہم کرتا ہے اور آپ کے جسم کو یہ اشارہ دیتا ہے کہ “سونے کا وقت آگیا ہے”، خوش قسمتی سے شہد میں گلائکوجن ہوتا ہے جو نیند کی بہتری کا کام کرتا ہے لہذا سونے سے پہلے اس کا استعمال آپ کی رات کی نیند کو یقینی بنانے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

کیونکہ ہائی بلڈ پریشر ایک ایسا مسئلہ ہے جو دل کی بیماری کا باعث بنتا ہے، لہذا اس سے بچنے کے لئے شہد کا روز رات کھانا ایک اچھا اقدام ہے، شہد میں اینٹی آکسیڈینٹ مرکبات ہوتے ہیں جو بلڈ پریشر کو کم کرنے کرتے ہیں رات کے وقت ایک چمچ شہد کا استعمال ہائی بلڈ پریشر کو روکنے کا ایک اچھا طریقہ ہے۔

شہد اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی بیکٹیریل ایجنٹس سے مالا مال ہے جو آپ کے مدافعتی نظام کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے، اس کا استعمال آپ کو بیکٹیریا، فنگس اور متعدد وائرس اور انفیکشن سے لڑنے کے لئے مضبوط بناتا ہے، ہر رات استعمال کرنے سے قوتِ مدافعیت بڑھتی ہے۔

شہد کا استعمال وزن گھٹانے میں مفید ثابت ہوتا ہے، یہ جسم میں میٹابولزم کو بڑھاتا ہے، اس کا روز رات استعمال آپ کے جسم کی اضافی چربی پگھلاتا ہے۔

شہد کا باقاعدگی سے استعمال آپ کے چہرے کی جھریاں اور جھائیاں ختم کر نے میں اہم کرداد ادا کرتا ہے، یہ جِلد کے مختلف امراض سے نجات کے لئے بے حد مفید ہے، روز رات ایک چمچ شہد کا استعمال آپ کو جوان رکھتا ہے۔

 

شیئر کریں