لونگ ایک انتہائی خوشبودار مصالحہ ہے جو دنیا بھر میں بے حد مشہور ہے اور اس کا استعمال اتنی چیزوں میں آتا ہے کہ ہر گھر میں ہی یہ موجود ہوتی ہے۔

لوگ کی خصوصیات کی وجہ سے اس کا استعمال دواؤں ہربل چیزوں اور ٹوٹکوں میں بھی کیا جاتا ہے جس کی وجہ سے یہ اہمیت کی حامل ہے، اس کی وہمیت کی اور کیا وجوہات ہیں یہ ہم آپ کو بتائیں گے۔

مدافعتی نظام کو مضبوط بنائے

لونگ ہمارے جسم میں سفید خون کے خلیوں کی مقدار میں اضافہ کرتی ہے، جو انفیکشن سے لڑنے میں ہماری مدد کرتے ہیں، اور یہ ہمارے مدافعتی نظام کو بڑھاتی ہے۔

نظامِ ہاضمہ بہتر کرے:

لونگ کو ہاضمہ کے مسئلے کے علاج کے طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے، کیونکہ یہ ہاضم انزائمز کی کارکردگی کو بڑھاتی ہے، لونگ کھانے سے متلی بھی دور ہوتی ہے، لونگ میں ریشہ یعنی فائبر کی وافر مقدار ہوتی ہے جو ہاضمہ صحت کو فروغ دیتا ہے اور قبض کو روکنے میں مدد دیتا ہے۔ لونگ کے ساتھ ہاضمہ کے معاملات کا علاج کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ لونگ کا استعمال پاؤڈر کی شکل میں کریں یا اسے شہد میں ملا کر چبا لیں۔

دانت کے درد سے نجات:

اگر آپ کو دانتوں کی کسی قسم کی بھی تکلیف ہے تو لونگ کا استعمال کریں یہ جادوئی اثر رکھتی ہے جو دانت کے درد کو فوری دور کرتی ہے، اس کا طریقہ یہ ہے کہ جہاں بھی دانت میں درد ہو وہاں لونگ رکھ لیں اور دبا کر چھوڑ دیں جیسے جیسے اس کا عرق نکلے گا درد دور ہوتا جائے گا۔

صحت مند جگر:

لونگ کا استعمال جگر کو صحت مند بناتا ہے، یہ جگر کی سوزش دور کرتی ہے، روزانہ لونگ کا استعمال جگر کے امراض سے بچاؤ کا اہم زریعہ ہے۔

جوڑوں اور ہڈیوں کے لئے مفید:

لونگ میں فلیونائیڈ، مینگنیس اور دیگر ایسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جو کہ ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں، اس میں موجود اجزاء ہڈیوں کی کثافت کو بڑھاتے ہیں اور ہڈیوں کو مضبوط بناتے ہیں۔

 

شیئر کریں