کبھی پارلر کا چکر لگائیں تو ایسی لڑکیاں بھی ہوتی ہیں جن کے چہرے پر مردوں کی داڑھی مونچھوں کی طرح بال موجود ہوتے ہیں۔ یہ ایک طبی مسئلہ ہے جس کا حل پارلر میں نہیں ڈاکٹر کے پاس ہے۔ اس آرٹیکل میں “کےفوڈز“ کے قارئین کو چہرے پر بال نکلنے کی وجوہات اور اس مسئلے میں مددگار طریقوں کے بارے میں معلومات دی جائے گی۔

ہرسوٹزم یعنی لڑکیوں کے جسم اور چہرے پر بہت معمول سے زیادہ یا مردانہ انداز میں بال نکلنا “ہرسٹزم“ کہلاتا ہے۔ اس کی مختلف وجوہات ہوتی ہیں جن میں پولی سسٹک سنڈروم، ماہواری اور ہارمونز کے مسائل اور جینیاتی وجوہات بھی شامل ہیں۔ عام طور پر لڑکیاں اسکول کالج میں مذاق کا نشانہ بننے کے بعد ان بالوں سے نجات پانے کے لئے پارلر کا رخ کرتی ہیں جو وقتی طور پر تو بال ہٹا دیتے ہیں جبکہ یہ مسئلہ ایک علامت ہے جو جسم کے اندر کی خرابی کو ظاہر کررہا ہوتا ہے اور اسے باقاعدہ علاج کے زریعے ہی حل ہونا چاہیے۔

ویکس اور تھریڈنگ وغیرہ سے غیر ضروری بالوں کو ختم کیا جاسکتا ہے۔ البتہ ایسی غذائیں بھی موجود ہیں جن سے اس مسئلے میں تھوڑی بہت بہتری لائی جاسکتی ہے۔ جیسے کہ ایسے پھل کھائیں جن میں اینٹی آکسیڈینٹس موجود ہوں یعنی بلیو بیری، چیری اور ٹماٹر وغیرہ اس کے علاوہ شملہ مرچ اور تیلوں میں زیتون اور ویجیٹبل آئل استعمال کریں۔ پانی چھ سے آٹھ گلاس پئیں۔ بیکری والی چیزوں، جنک فوڈ اور تمباکو سے پرہیز کریں۔ سرخ گوشت، ٹھنڈے پانی کی مچھلی، بینز اور دالیں اپنی خوراک میں ضرور شامل کریںس ملک کا سب سے زیادہ امیر ہے؟

 

شیئر کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں