مشت زنی + نامردی

سرعت انزال ذکاوت حس ٹائمنگ

اکثر لوگ ایسے نسخے کی ریسرچ میں ہوتے ہیں جو ان کی بچپن کی غلط کاریوں کی وجہ سے لاحق ہونے والی بیماریاں کا ازالہ کر سکے تو ان کے لئے لاجواب تحفہ ہے جو نامرد کو بھی کامل مرد بنا دیتا ہے یقیناً قابل اعتماد نسخہ ہے خاص کر جب شہوت کی کمی طبیعت سست روی کا شکار ہو اور نامردی غالب آچکی ہو. اور کوئی بھی علاج کارگر ثابت نہ ہو رہا ہو اسوقت اس نسخے کو بنا کر استعمال کریں بہت ہی زبردست رزلٹ دیتا ہے انشاء اللہ تعالیٰ اس کے استعمال سے برباد ہوئی طاقت جوانی واپس لوٹ آئے گی سختی انتشار ٹائمنگ فل نفس ہڈی جیسا سخت جسمانی قوت گھوڑے جیسی طاقت ایسی کہ 75 سال کی عمر میں جوبن امڈ آئے. اس نسخے کو ایک بار ضرور آزمائیں آپ کی زندگی میں خوشی پیدا کر دے گا اور آپ کے پرکیف لمحات کو طویل اور خاص بنا دے آپ کی بیوی مطمعن اور تابع رہے گی مکمل ازدواجی زندگی بنا دے گا مقوی باہ اور ممسک ہے پٹھوں کی کمزوری ختم کرتا ھے ضعف باہ کو بحال کرتا ہے بھوک بڑھاتا ہے چہرے پر چھائیاں ختم کر کے نکھار لاتا ہے اور قبض دور کرتا ہے کمر درد جوڑ گنٹھیا کا درد دور کرتا ہے جراثیم کی کمی شرطیہ پوری کرتا ہے جریان منی اور احتلام کو روکتا ہے منی گاڑھی کرتا ہے پس سیلز کا کامیاب ترین علاج ہے نسخہ خاص مغلظ ہے اور منی پیدا کرتا ہے لوٹیں جوانی واپس لانے کے لئے اکسیر اعظم نسخہ ہے.
نسخہ نوٹ فرما لیں سات دن بعد رزلٹ خود بتائیں گے اثر انشاء اللہ پہلی خوراک سے ہی معلوم ہو گا نیز یہ نسخہ سائیڈ افیکٹ سے پاک ہے

اجزائے نسخہ:-
ثعلب مصری 25 گرام
ریگ ماہی 20 گرام
جلوتری 10 گرام
جائفل 20 گرام
دارچینی 3 گرام
زعفران 10گرام
قرنفل 4 گرام
عقرقرحا اصلی 3 گرام
موچرس 50گرام
جنسنگ بوٹی30 گرام
اسگند ناگوری 50گرام

سب اجزاء کو باریک پیس کر سفوف بنالیں اس کے بعد 500 ایم جی کیپسول بھر لیں-

ایک کیپسول صبح اور ایک شام کھانے کے بعد ہمراہ نیم گرم دودھ کے ساتھ روزانہ
۔۔جو ٹائمنگ کا رونا روتے ہیں وہ خوش ہو جائینگے
جو ویاگرا یا مضر ادویات استعمال کرتے ہیں وہ چھوڑ دیں گے
ٹائمنگ اس قدر بڑھے گی کہ سوچ سے بالا تر ہو گی
دو ہفتے میں سرعت انزال کا قلعہ قمع کر دیتا ہے
قوت باہ بڑھے گی جسمانی کمزوری دور ہو گی
بلڈ پریشر کے مریض ٹھنڈے دودھ سے کھائیں.
نوٹ. اس کے ساتھ طلا کوبرا آئل استعمال بھی کیا جاتا ہے جو آپ کے ذکر penis میں خوب اضافہ کرتا ہے عضو خاص کی لمبائی موٹائی اور پٹھوں میں تناؤ پیدا کرتا ہے. اندر گھسا ہوا نفس باہر نکل جائے گا. عضو خاص کی مکمل گروتھ کرتا ہے.
مجرب ہے بےضرر ہے. جزاک اللہ

شیئر کریں