بولر شاہین آفریدی کا کہنا ہے کہ انہیں شادی کرنے کی کوئی جلدی نہیں ہے اور فی الحال اپنی کرکٹ پر توجہ دے رہے ہیں۔ ایک انٹرویو میں شاہین آفریدی نے کہا کہ وہ مستقبل میں شادی کے بارے میں سوچیں گے۔ جب ان سے پوچھا گیا کہ کیا ان کی شادی کے بعد ان کے مداحوں کا دل ٹوٹ جائے گا تو شاہین آفریدی نے مسکرا کر تبصرہ کرنے سے انکار کردیا۔

پاکستان کے سابق کپتان شاہد آفریدی کی بڑی بیٹی سے شاہین آفریدی کی منگنی کی خبریں اس سال کے شروع میں سوشل میڈیا پر جنگل کی آگ کی طرح پھیل گئیں۔ کچھ دنوں بعد شاہد آفریدی نے اس خبر کی تصدیق کی کہ شاہین آفریدی اپنی بیٹی کے ساتھ شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گے۔

ایک نجی چینل کو انٹرویو دیتے ہوئے شاہد آفریدی سے سٹار پیسر شاہین کے ساتھ اپنی بیٹی کی منگنی کے بارے میں پوچھا گیا جس پر انہوں نے جواب دیا کہ اگر خدا نے چاہا تو نوجوان بولر مستقبل میں اس کا داماد ہوگا۔

سابق کپتان نے بتایا کہ ہم آفریدیوں کے 8 قبائل ہیں ، شاہین اور ہم مختلف قبائل سے تعلق رکھتے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا تھا کہ پچھلے دو سالوں سے شاہین کے والدین کی شدید خواہش تھی کہ دونوں خاندان جاننے والوں کو باضابطہ تعلقات میں تبدیل کریں۔ شاہد آفریدی نے کہا تھا کہ ان کی بیٹی ڈاکٹر بننا چاہتی ہے اور فی الحال یہ طے نہیں ہے کہ وہ مزید تعلیم پاکستان یا انگلینڈ میں کرے گی۔

شاہین کے والد ایاز خان نے اس سے قبل میڈیا سے بات کرتے ہوئے تصدیق کی تھی کہ دونوں خاندانوں کے دیرینہ تعلقات ہیں اور شاہد آفریدی کے خاندان نے اس تجویز سے اتفاق کیا ہے

شیئر کریں